onsdag 13 maj 2009

Spel: Dead Rising 2

Äntligen kommer uppföljaren till världens bästa TV-spel! Jag kan ju bara hoppas att världens nuvarande bästa spel, Dead Rising, kommer att puttas ner till en andra plats av Dead Rising 2. Kollar man in trailern till spelet så verkar det ju onekligen bli likt 1:an bara mer av allt, vilket är precis vad jag önskar.

Jag har tillbringat många timmar med Dead Rising, dock har jag inte lyckats låsa upp mer än drygt hälften av alla achievements. Jag vet inte om det säger nåt om mig eller om spelet...

Här kommer iaf trailern.


2 kommentarer:

  1. haha, och jag som trodde dom hade gjort slut på i princip alla sätt att döda en zombie på i ettan.

    Så fel man hade :)

    Sen det där om världens bästa spel, kanske kan komma ett par som är bättre faktiskt ;)

    SvaraRadera
  2. Ojojoj, hoppas dom kommit på många många nya sätt!

    Bättre? Aldrig!

    SvaraRadera